vineri, 26 iunie 2015

O să fiu în manualul de matematică..




Sunt mare! Mare de tot. M-au contactat editurile Corint, All şi alte vreo cinşpe care mi-au propus sa fiu în manualul de matematică de clasa a noua. Era evident că urmez eu. Practic o chestiune de timp. Păi dacă Andreea Esca a apărut în manualul de istorie alături de Decebal? Adică fără Decebal şi Burebista că ăstora de sus nu le plac antichitatea. Or fi rămas şi ei corigenţi din cauza geto-dacilor aşa că i-au cam eliminat din programa de clasa a XII-a. Aşa le trebuie străbunilor. Trebuiau să fie mai discreţi, ca să treacă toţi descendenţii lor de la minister clasa. În fine... Esca s-a văzut în manual, alături de Cuza şi de Mircea cel Bătrân, Monica Bârlădeanu şi Bianca Drăguşanu au fost prin culegerile de teste de capacitate la română, eu de ce nu aş fi şi eu prin cărţile de algebră sau trigonometrie?!? Păi ce, am râie? Bine… Andreea este o "personalitate contemporană din media", chiar dacă au prins-o cârcotaşii pe vremuri înjurând de mama focului un buton şi bârfind ca o ţaţă prin culisele PROTV-ului. Şi eu sunt o personalitate. Mă cunosc toţi vecinii din bloc, iar cei de pe scara alăturată au auzit de mine. Deci merit. Bârlădeanca o fi ea actriţă, dar mai tare joc eu teatru când mă prinde fără bilet naşul şi supracontrolul în personalul de Arad-Galaţi. Să vezi ce plâng şi suspin de ţi se rupe inima de mila mea... Dacă Monica este printr-o culegere alternativă de teste la română, cu aventurile Monicăi Bârlădeanu în America, şi eu pot să am poster pe pagina 57 din Algebra de clasa a IV-a sau a VIII-a. În plus eu sunt patriot. Stau în România. Nu am primit viză de SUA. Şi m-au prins pe la graniţa cu Mexicul de două ori, holbându-mă fraudulos înspre Texas. Câteva bastoane americăneşti peste cocoaşa-mi şi acasă cu mine! Nu au avut avion şi am stat la ocazie de am înţepenit. Diva de Bianca este menţionată la un alt capitol, anume apariţiile mondene de la TV. Fosta iubită a lui Adrian Cristea, Cătălin Botezatu, Adrian Mutu sau Victor Slav reprezintă imaginea "divei" din România, iar copiii trebuie să-i enumere eventualele calităţi şi defecte. Asta-i bună... Muierea asta este fără defecte. Pe viitor o să şi fie sanctificată de biserica mormonă şi de aia scientologică. Copiii şi copilele chiar au ce învăţa de la ea. O mare personalitate culturală. Îi cam plac bărbaţii, dar fiecare om are hobby-urile lui. Eu colecţionez furnici. Ea colecţionează purtători de pantaloni. Colecţia din câte ştiu este legală. Doar nu colecţionează bombe!?! Are nevoie de palmares în şoubiţ. Adevărul este dureros. Pe Bianca nu o pot contracara cu nimic. Sper să nu citească Humanitasul, Poliromul şi alte edituri articolul. O bagă pe ea în manualul de mate. Este divă d-asta... Nu te pui! Orice divă este frumoasă de trăsneşte maţele în invidioase. Da şi eu mi-s frumos. Când am intimitate şi mă uit în oglindă, să îmi admir cerul gurii sunt cel mai frumos de pe acolo. Deci mucles! Chiar merit fraţilor un poster în manualul de matematică...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu