sâmbătă, 25 iunie 2016

Iubesc România cu o ură profundă…



       … zice Cioran! Un pic diferit, dar a zis-o. Tot el. Intelectual hărpăreţ. Sunt ofticat pe el. Emile, Emile… Ţi-a trebuit să o zici tu. Să te bagi. N-ai putut aştepta. Să-mi laşi mie citatul. Să-l rumege subsemnatu’. Mi-ai făcut-o! Fraţilor, de nu se băga Cioran, sută la sută îmi trecea prin scăfârlie chestia cu ura. Eram filosof principal în blocul meu. Superstar. Un şaolin pe toate scările. Inclusiv la parter. Un ninja mai grozav ca Jet Li. D’ăla cu sărituri prin pomi şi cu sprinturi prin aer şi lupte prin văzduh. Marfă de samurai, nu altceva. M-ai plagiat Ciorane! Ai profitat că nu m-am născut. Ai ciordit ideile mele. Parcă văd un fulger care-mi lumina creierul şi toată scăfârlia. De scoteam fum pe nas şi miros de pucioasă prin urechi. Şi strigam: Evrika! Iubesc România cu o ură profundă… În marea mea mărinimie, te iert. Vorba poetului: detest să mă laud că-s fantastic de genial. Modestia mă caracterizează. Îmi iasă prin toţi porii. D’aia zic că fraza era în dovleacul de pe gâtul din subordine. Stătea să iasă.

       Mă simt norocos că-s valah. Prefer iadul românesc raiului vestic. Duşurile cu păcură mioritice. Lăsaţi-mă să trăiesc în România, a rostit taman Gică Haci la emisiunea Profesioniştii. Alt hoţ de idei de ale mele. Nu-i bai. Alţii mă enervează. Mai cotcodăceşte câte unu: Asta-i România! Şi continuă: Românii au şapteşpe feţe precum chiloţii lu soacră-mea… românii sunt mai hoţi ca unchiu Pandele care nu vrea naibi să-l belească să crape o dată, să-i vând casa… românii sunt aşa de corupţi că trebuie să dai mită pentru a avea dreptul la dat mită cuiva… românii sunt beţivi, leneşi, delăsători, terchea-berchea, coate-goale… mai bine… Mai dăte-n mă-ta de căcăcios. Eu o văd grozavă. Apropo de mamă, fiecare o vede pe mă-sa cum vrea şi cum poate. Unul o vede curvă, urâtă, puturoasă şi repetentă, altul morală, frumoasă, harnică şi premiantă. Aşa-i şi cu România. O văd campioană olimpică. Mă enervează teribil ce-i care vin de dincolo şi se pun pe răgete şi schelăieli: Bă, io-s haladit şmecher de Spania, Germania şi Norvegia. Acolo porcii au aripi, boi trei testicule şi pomii sunt triunghiulari cu frunze mov. Am salar şi mâncare… Idiotul crede că am frigiderul gol. Îi explic că eu cred că se spală doar când plouă în Olanda lui şi se supără. În fine… Nu pot zice ca ciumăfăile că sunt român dar mă tratez. Şi nici că românii sunt un fel de negri de culoare. Practic ador România, cu toate defectele ei şi în ciuda defectelor ei.

Un comentariu:

  1. un salar decent,putin bun simt din partea guvernantilor si maine sunt acolo.si eu urasc romania.am dreptul.

    RăspundețiȘtergere