joi, 21 iulie 2016

Totul se rezolvă când se intră cu buldozeru în creiere şi-n democraţie




        Fraţilor… mărturisesc! Mă spovedesc. Dau tot afară. Ţin cu turcii. Ca popor. Ne-am cam spart bornăurile în istorie. Se pare că reciproc. Bine... ne-au cam altoit. Da’ nici noi nu ne-am lăsat. Am pârjolit ape şi fântâni. Am halit toată lucerna şi trifoiul. De foame turcii şi-au gătit caii. Cu tot cu copite. Şi şei. Degeaba. Obişnuiţi cu foamea, le-am tras-o. Pe nemâncate. Una peste alta au fost şi perioade de abstinenţă. Apatie cronică. Abureală. La acalmie şi la beţie ne-am înţeles. D’aia zic că mi-s simpatici. Şi ca atare regret că i-a lovit damblaua. Nemaiavând valahi prin preajmă au început să se taie între ei. Aşa… tăieturi în familie. S-a umflat orezul. În toată familia. Nu pot divorţa. Unul dintre parteneri trebuie să viziteze cimitirul. Erdogan s-a pus pe treabă. Zice presa: 7.899 de poliţişti au fost dezarmaţi şi destituiţi, peste 600 de jandarmi destituiți; 30 de guvernatori, 47 de guvernatori de districte demişi. Distracţie mare.  Fascislamism. Adică un fel de smardoială. 

        Erdogane: ascultă pe nec’tu! Copiii de grădiniţă sunt periculoşi. Fii cu ochi-n patru. Beleşte-i. Poate complotează de-o revoluţie. Cu compot. P’acolo pe la creşă se face politichie. Grea. Plin de elemente duşmănoase. Ostile. Gică contra. Aştia mici au idei stranii. Terorişti. Nu ştii la ce să te astepţi de la prichinde-i. Nu te baza pe refrenul românesc: Bă ţâcă ia făte’ncoa… a cui mă-ta eşti bă! Ia d’aici două picioare-n fund şi hâş acas’… Nu! Nu te risca. Trebuie arestaţi. Toţi. Nu are rost să îmi fac peri albi. Erdogan face treabă bună. Doi judecători (din zece) de la Curtea Constituțională, arestați. 103 generali și amirali reținuți. 8.777 de oficiali. 3000 de judecători și procurori arestați sau suspendați. Erdogane, ai nevoie de mai multe cimitire. Fă-le suspendate. Precum parcările. La etajul unu zace X, la doi odihneşte Y şi tot aşa. Viceprimarul din Istanbul împușcat mortal.  Ai văzut? Despre asta vorbeam. Șeful Armatei a II-a, șeful Aviației Militare, șeful Marinei, consilierul militar al președintelui arestaţi, ministrul turc de interne suspendat din funcţie. Dă-i încolo. Cred că erau nişte putori. Toată ziulica jucau şeptică. Şi popa prostu’. Ca ai noştri. Bine-i făcut. Vezi că cum e turcu-i şi pistolu. Cumpără-ţi unu. Cinste nu pot face. Mă strânge un ciorap. 

         Partea bună-i că Erdogan se întâlneşte cu Putin. La început de august. În Rusia. Nu vă gândiţi la porcării. Nu-s îndrăgostiţi. Nu li s-au aprins călcâiele. Cine ştie… Poate pe viitor. Acum o să discute politică. Parcă-l aud pe rus. După ce-şi umplu capetele turco-sovietice cu votcă:  
- Erdogane… bă băiatule… eşti tâmpit? Nu vezi că eşti prea bun? Prost de bun. Ia-le glanda! Tu nu vezi cum fac eu? M-a supărat ziaristu Pavel Sheremet. De-al nostru. Sovietic. S-a tirat la Kiev. Tot m-a criticat pe facebook. L-am chemat pe Vitea. Mai zevzec el. Era s-o arunce-n aer pe soacră-mea. Din greşeală. L-am iertat. Că nu a aruncat-o. Da’ pe jurnalist… BUUUUUUM! Oricum vita de Vitea are de lucru. Până în noiembrie. După care ţi-l dau ţie. Cu totu. Caramele, caramele ce se dă nu se mai cere! Ai grijă când tragi apa. Are prostu obicei de a monta bombe în latrine. Nu o face cu răutate. E mai sărac cu duhu… În rest e băiat bun. Nu ştiu dacă Erdogan îl va duce pe Vitea la Ankara. Cred că turcii se calmează. Cine a văzut moartea este mulţumit şi cu boala. Şi vor spera. Că măgarul când îmbătrâneşte nu ajunge neaparat regele grajdului...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu