duminică, 30 octombrie 2016

”Cum e nevasta ta, aşa sunt şi eu! Nu mă pofti, că nu-ţi dau nimic în plus faţă de nevasta ta!”


           Taman asta i-a zis Regina Maria unui fante. Soldat din gardă. Pofticios din fire, a poftit la nurii Mariei. Când o vedea așa nurlie i se aprindea imaginația. Plescăia și el a pagubă. Deh… Se ținea de pușcă toată ziulica. Ar fi atacat cu vitejie, cu măciuca din subordine. Val-vârtej ăsta, lăudăros din fire, s-a lăudat unui coleg: Bă, de n-o întorc cu roatele-n sus... îmi tai jos… De la rădăcină! Adio testicule! Prietenu era cam pârâcios. Nu stătea nimic în el. Avea diaree verbală. Când a auzit, Iuda-n uniformă s-a dus glonț la Regină: Majestate, păcătosu de coleg ar cam vrea să vă încalțe…. Regina l-a chemat la ea pe limbă-scoasă ăla şi l-a întrebat:
Ai nevastă? Ești însurat?
Daaa… Sunt spânzurat de multișor…  Am nevastă, să trăiţi, Majestate! Sunt măritat de ceva timp… Regina i-a poruncit unuia:
 Adu două pahare cu apă!  Majordomul aduce paharele, iar  regina îi spune pofticiosului:
UITĂ-TE BINE MINE LA ACESTE DOUĂ PAHARE. CUM E PAHARUL ACESTA, LA FEL E ȘI CELĂLALT! CUM E NEVASTA TA, AȘA SUNT ȘI EU! NU MĂ POFTI CĂ NU-ȚI DAU NIMIC ÎN PLUS FAȚĂ DE NEVASTA TA!
‒ Am înțeles, să trăiți Majestate! Și a rămas cu buzele umflate. Cât despre mine, sper să nu fi aflat nevasta ostașului de visele care-i bântuiau imaginația. Poate muierea avea vreo zece ani de sumo. Poate dormea cu iataganul sub pernă, precum cefele late cu creier îngust. Mi-ar părea rău de soldat. Cu iataganul nu te joci. Vorba cântecului: Și-a murit și LAEEEE, și-a murit în PAIEEEE, spânzurat de…. de GRINDĂĂĂĂĂ!!!

         Cert este că Regina i-a zis-o. De fapt, ne-a zis-o! Sociologii susțin că românii sunt mai infideli decât vălăhoaicele. Evident că nu se înșală între ei. Să dăm dăm vina pe Gheorghe care i-a pus gând rău lui Ion?!? Văzându-l mai trupeș și nurliu? Românul tot vreo gospodină răspopită, pocăită și repetentă încalță. Încălțatul ăsta face ca rata divorțurilor să crească. Zice presa următoarele: În ceea ce privește divorțurile, în anul 2015 numărul celor pronunțate prin hotărâre judecătorească definitivă sau pe cale administrativă a fost de 31.527, în creștere cu 4.339 divorțuri comparativ cu anul 2014. Potrivit celei mai noi statistici, bărbații români sunt mai infideli decât femeile. Motivul îl reprezintă site-urile de socializare care ajung principalul dușman al căsniciilor. Ce mai… Circa 30% dintre cei care și-au pus pirostriile în 2015 s-au descotorosit unul de altul. Cauza? Feisbuc, tuităr, socializare… Te însori pe feisbuc, divorțezi din cauza feisbucului. Fraților! Când vreți să vă însurați urlați cu lacrimi în ochi: Să ajung la dioptrii groase cât geamu termopan, de m-oi holba eu pe feisbuc! Chestia, dă bine! În marea mea bunătate, trebuie să vă previn însă că-i de divorț când auziți: Ce cauți mă PORCULE pe feisbuc? Coace-s-ar pielea aia groasă cât șoricul de pe tine de PERVERS NENOROCIT… Ce are feisbuscul și eu n-am? GATA! Plec la mama. Mi-a zis ea: Ai grijă mamă că l-am văzut pe feisbuc. Nu-i stă bine ticălosului ochi-n cap… Proastă am fost! Însoară-te cu rețelele de socializare… Observ că dacă s-ar ține cont de pilda Reginei Maria, nu s-ar duce sporul natural la fund. Fund cu mult mai puține căsătorii, mult mai puțini copii, mult mai mulți bătrâni. De la ridicarea fustei în cap se trage și îmbătrânirea populației. Se va ajunge să fie considerat fecioraș individul de circa 50 de ani, iar cu coșuri pe nas, ăia de peste 35 de ani. Trebuie să fac ceva… Aș da și eu pilda cu paharele, dar mi-e frică că le primesc în cap pe amândouă. Plus câțiva pumni și înjurăturile de rigoare: Na!!! Auzi la el?! Obsedatu! Să o fac cu paharele… Bagabontule! Fă-o tu cu paharele… Mai bine nu mă risc. Nu mi-e frică, dar mă tem. Iar însurătoarea virtuală prin porumb sau fân, n-are decât să o combată Regina Maria. Eu unul nu mă bag.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu